Účetnictví malých a středních firem

V účetnictví zajišťujeme:

  • zpracování prvotních účetních dokladů dodaných klientem (faktury přijaté, faktury vydané, pokladní doklady, bankovní výpisy, interní doklady jako zápočty pohledávek a závazků, splátkové kalendáře, cestovní příkazy)

  • vystavování daňových dokladů i faktur na základě dodaných podkladů od klienta

  • kontrola účetních dokladů po formální stránce

  • zpracování přiznání k DPH a záznamní povinnosti měsíčně či čtvrtletně dle obdržených dokladů klienta

  • u klientů neplátců DPH - sledování obratu 12 po sobě jdoucích kalendářních měsíců dle zákona o DPH kvůli povinné registraci jako plátci DPH

  • evidence majetku - hmotného, nehmotného, drobného - vedení karet tohoto majektu a odpisů dle platných daňových zákonů

  • měsíční výkazy hospodaření dle požadavků klienta, sledování saldokont odběratelů a dodavatelů, analýza těchto saldokont dle splatnosti či  jednotlivých firem, podle měn atd.

  • evidence záloh a proforma faktur

  • vedení skladové evidence

  • inventarizace účtů

  • zpracování účetní závěrky - obsahuje sestavení výkazu zisku a ztrát, rozvahy, přiznání k dani právnických osob či fyzických osob, přílohy k účetní závěrce

  • rekonstrukce účetnictví

Cena za službu

Ceny stanovujeme individuálně po dohodě s klientem.